Épp itt jársz: KezdőlapSzállítás / Fizetés
Típus választó
Köbcenti
Márka
Típus
Raktár szűrő
Kosár
0 árucikk
Gyártók

Szállítás / Fizetés

 

Fizetési módok

Utávét: A megrendelés végösszegét a csomag kézbesítésekor, a kiszállítást végző futárnál készpénzben szükséges kiegyenlíteni.

Banki Átutalás: A megrendelés végösszegét cégünk bankszámlájára szükséges átutalni. Az összeg beérkezését követően kezdjük meg a megrendelés feldolgozását.

Készpénz: A megrendelés végösszegét a személyes átvétel időpontjában készpénzben szükséges kiegyenlíteni. Kizárólag személyes átvételi módnál válsztható.


 

Szállítási módok

Házhozszállítás futárszolgálattal

Cégünk szerződött partnere az MPL futárszolgálat, így a webáruházba beérkezett megrendeléseket minden esetben az ő szolgáltatásuk igénybevételével szállítjuk házhoz.

Csomagpont/Csomagautomata

Cégünk szerződött partnere az MPL futárszolgálat, így a webáruházba beérkezett megrendeléseket minden esetben az ő szolgáltatásuk igénybevételével szállítjuk csomagpontra vagy csomagautomatába.

A kiszállítást megelőző napon e-mailben kapsz értesítést tőlünk arról, hogy csomagodat átadtuk a futárszolgálatnak, azaz megrendelésed állapota "postázva" státuszba került (a megrendelési státuszokról lejjebb olvashatsz részletesebben). Ezen a napon a futárszolgálat szintén e-mailben fog téged tájékoztatni arról, hogy cégünktől csomagot vett át, amit számodra a következő munkanapon fog megkísérelni kiszállítani.

A kézbesítés napján SMS értesítést is kapsz a futárszolgálattól, amelyben tájékoztatnak a szállítás legfontosabb részleteiről, illetve arról, hogy körülbelül mikor számíthatsz a futár érkezésére. Az SMS szolgáltatás díját a szállítási költség magában foglalja, így minden megrendelőnk élvezheti ennek a megoldásnak az előnyeit. A fentiek miatt különösen fontos, hogy létező telefonszámot és e-mail címet adj meg megrendelésed elkészítésekor.

 

Személyes átvétel

Budapesti üzletünkben (1118 Budapest, Regős köz 4.) lehetőséged van személyesen is átvenni megrendelésedet, miután annak állapota ÁTVEHETŐ státuszba került (erről e-mailben értesítünk Téged). A következő idősávokban tudjuk fogadni vásárlóinkat:
 

Hétfő: 09:00 - 17:00
Kedd: 09:00 - 17:00
Szerda: 09:00 - 17:00
Csütörtök: 09:00 - 17:00
Péntek: 09:00 - 17:00

 

Cím: 1118 Budapest, Regős köz 4.

Üzletünkben hagyományos bolti értékesítés nincs, kizárólag a webáruházban leadott megrendelések átvételére van lehetőség.


 

Szállítási költség

Házhozszállítás futárszolgálattal

Egységesen 1.990 Ft

 

 

 

 

Csomagpont és Csomagautomata

 

Egységesen

 

1.390 Ft

 

 

A szállítás díját a rendszer automatikusan kiszámítja és feltünteni számodra a "kosár" gombra kattintva, illetve a megrendelés véglegesítésekor is. A szállítási díj kizárólag magyarországi címre vonatkozik és tartalmazza az ÁFÁ-t.

 

Személyes átvétel

Abban az esetben ha személyesen szeretnél bejönni hozzánk a megrendelésedért, természetesen semmilyen szállítási költséggel nem kell számolnod, ez az átvételi mód ingyenes.


 

Szállítási idő

Házhozszállítás futárszolgálattal/Csomagautomatába/Csomagpontra

Az áruházban található összes terméknél feltüntetjük, hogy az megtalálható-e raktárunkban vagy sem. Ezt a termékoldalon az "elérhetőség" felirat után jelzi a rendszer.

Ha egy termék van raktáron: Ezeket az alkatrészeket mi Magyarország területén belül 1-2 munkanapon belül eljuttatjuk hozzád. Amennyiben 12:00 óráig leadod a megrendelésed - amely csak olyan tételeket tartalmaz amik vannak nálunk raktáron - úgy azt a következő munkanapon házhoz fogja szállítani számodra az MPL futárszolálat munkatársa. A 12:00 óra után beérkezett megrendeléseket, a következő munkanapon dolgozzuk föl, így az ilyen esetekben a szállítás idő 2 munkanap.

Ha egy termék nincs raktáron: A termékeknél mindig feltüntetjük, hogy várhatóan mennyi idő múlva fogjuk tudni számodra leszállítani az adott alkatrészt. Az átlagos szállítási idő ilyen helyzetekben 5-14 munkanap. Ez attól függ, hogy nagykereskedő partnereink milyen gyorsan juttatják el hozzánk a hiányzó tételeket. Nagyon fontos tudnod, hogy ha vegyesen rendelsz raktáron lévő és raktáron nem lévő termékeket, akkor mi minden esetben megvárjuk amíg az összes termék megérkezik hozzánk és egy csomagban szállítjuk ki neked az alkatrészeket. Ettől csak egyéni vásárlói kérés alapján térünk el.

 

Személyes átvétel

Személyes átvételi mód esetén a termékeket akkor tudod üzletünkben átvenni, ha a megrendelésed állapota ÁTVEHETŐ státuszba került és erről e-mail értesítést is kaptál. Ezt követően bármelyik kijelölt idősávban eljöhetsz hozzánk, hogy odaadhassuk a számodra már összekészített megrendelést.

Ha egy termék van raktáron: Ezeket az alkatrészeket mi a lehető leggyorsabban megpróbáljuk számodra elérhetővé tenni, így jellemzően a legközelebbi átvételi idősávban már be is jöhetsz értük. Amennyiben pont az átvételi idősávban adsz le megrendelést olyan termékekre vonatkozóan amik vannak nálunk raktáron, akkor is meg kell várnod amíg megrendelésed állapota ÁTVEHETŐ státuszba került.

Ha egy termék nincs raktáron: A termékeknél mindig feltüntetjük, hogy várhatóan mennyi idő múlva fogjuk tudni beszerezni az adott alkatrészt. Az átlagos szállítási idő ilyen helyzetekben 5-14 munkanap. Ez attól függ, hogy nagykereskedő partnereink milyen gyorsan juttatják el hozzánk a hiányzó tételeket. Nagyon fontos tudnod, hogy ha vegyesen rendelsz raktáron lévő és raktáron nem lévő termékeket, akkor mi minden esetben megvárjuk amíg az összes termék megérkezik hozzánk és csak ezt követően készítjük össze számodra a megrendelést. Ettől csak egyéni vásárlói kérés alapján térünk el.

 

Ha egy termék "nem rendelhető": Sajnos előfordulnak olyan esetek, amikor egy bizonyos alkatrész sem nálunk, sem pedig a nagykereskedő partnerünknél nincs raktáron. Ezek a termékek továbbra is megjelennek a honlapon, azonban nem tudod őket a kosárba rakni, tehát nem rendelhetőek. Arról, hogy pontosan mikor fogjuk tudni ismét beszerezni ezeket a tételeket, e-mailben kaphatsz tőlünk bővebb információt.

Néha az is megeshet, hogy megrendeltél tőlünk valamit, azonban megrendelésed feldolgozása közben derül ki, hogy a nagykereskedőnél sem található meg az adott termék, így azt belátható időn belül nem tudjuk beszerezni (ez nagyon ritkán fordul elő). Az ilyen esetekben mindig felvesszük veled a kapcsolatot annak érdekében, hogy tájékoztassunk téged a hiányról és alternatív megoldást találjunk a problémára.


 

Megrendelési státuszok

Annak érdekében, hogy pontosan nyomon tudd követni, hogy megrendelésed teljesítése éppen milyen fázisban van, különböző státuszokat hoztunk létre:

Függőben lévő: Igényedet az áruház rögzítette, illetve arról egy automatikus visszaigazoló e-mailt is kaptál már, viszont mi még nem kezdtünk hozzá megrendelésed feldolgozásához.

Feldolgozás alatt: Az általad megrendelt termékek összekészítése, csomagolása és a számla elkészítése folyamatban van. Ezt követően az elkészített csomagot átadjuk a futárszolgálatnak, hogy azt a következő munkanapon kiszállíthassák számodra, vagy személyes átvétel esetén átveheted azt üzletünkben (1118 Budapest Regős köz 4.).

Árura vár: A nálunk raktáron nem megtalálható termékeket megrendeltük nagykereskedő partnereinktől, így arra várunk, hogy tőlük megérkezzen a szállítmány és elkezdhessük összekészíteni a csomagodat.

Fizetésre vár: Amennyiben fizetési módként a "Banki átutalás" opciót választottad, abban az esetben a termék összekészítéséhez és postázáshoz szükséges a teljes vételár számlánkra való beérkezése. Megrendelésed feldolgozását csak ezt követően tudjuk megkezdeni.

Postázva: Megrendelésedet átadtuk a futárszolgálatnak, így a csomagodat a következő munkanapon fogja számodra a GLS Hungary munkatársa házhoz szállítani.

Átvehető: Megrendelésedet összekészítettük, így azt a megjelölt időpontokban átveheted budapesti üzletünkben.

Teljesítve: A csomagot sikeresen kiszállították számodra és a számla ellenértékét eljuttatta hozzánk a kiszállítást végző cég, így megrendelésedet lezártnak tekintjük.

Törölve: Megrendelésed teljesítése valamilyen okból meghiúsult, így az általad megvásárolni kívánt termékeket nem kaptad meg.